nem til at booke

Gennem dette projekt har gruppen foretaget en del research, gennem denne research er der blevet lavet en del valg: Målgruppe, designmuligheder osv. for at produktet skulle se godt ud visuelt og fungere optimalt for målgruppen. Ud fra dette research har gruppen samlet alle tre af King’s sushis hjemmesider på en, med take-away og bordbestilling, gruppen har valgt at effektivisere take-away mulighederne ud fra at brugeren skal vælge en afdeling før de kan komme ind på menuen.
Ud fra flere undersøgelser og brugertest er der dermed blevet arbejdet med brugervenlighed i fokus, både for klienten men også for kunderne når de skal bestille mad eller andet.
Med fokus på en samlet hjemmeside, med tre forskellige webshops, så er der blevet lavet en fælles hjemmeside hvor der stadig ligger de tre webshops inde over, på denne måde skaber man en hjemmeside med tre bestillingsmuligheder, så alle restauranterne kan have forskellige menukort til takeaway.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *